minikpandammmm Oyku3005 21+4 olduk biz de ama ben tam olarak hareket bile hissetmiyorummm, bebek mi değil mi anlayamıyorum. insallah ben de siz gibi hissederimm :)
Oyku3005 minikpandammmm inşallah hissedersiniz ama hissetmeniz gerekiyor herhalde şimdiye kadar ilk gebeliğinizmi
Ebrsvsclk Oyku3005 bugun tam 25 hafta olduk 🤗 hareketler onceki haftalara nazaran hissedilir şekilde gittikçe sıklaşıyor. Uyku problemleri başladı, nefes darlığı, çabuk yorulma.. az bişey yesem hemen karnım sertleşiyor 🤷🏻♀️
Pnr_2021 Oyku3005 maşallah canım benim. Bizimki de babası yaklaşır yaklaşmaz hareketlerini kesiyor babası sinir oluyor 😄
Oyku3005 Pnr_2021 bide şey yapın şarkı açın hareket eder dün eşim konuştu hareket etmedi tiktoktan girdim müzik çıkıyor ztn onun müziği ile hareket etti 😄 sorna zaten eşim hissetti dahada korktu yaklaşmadı sonra o şarkıdan sonra kızımda durmadı zaten az kaldı karnımı delip çıkıcak😄
Funday35 Oyku3005 Yiyorum tık yok keyfi isterse haraket ediyor benim oğlan zorla birşey yaptıramıyoruz 😄 Bende bir sürü korku var rahim ağzı dikişli benim ama kendimi üzüp kafaya takmamaya çalışıyorum pozitif olmak önemli sizde öyle olun 🙈☺️
Funday35 Oyku3005 Normal derken canım ☺️ zaten en ufak birşeyi hep kafama takıyorum bu sefer yıpratıyorum kendimi psikolojik olarak da bazen oluyor 🙈
semakulekci Oyku3005 Biraz acıdı tepki gösterince de sen nasıl normal doğum yapacaksın oldu kızdı doktorum belki cesaretlendirmek için yaptı bilmiyorum ama hevesimi kırdı biraz. Bende dedim denemek istiyorum şansımı
Funday35 Oyku3005 Aaa niye valla benim normal olsaydı doğum normal isterdim ya 🙄 Sezeryan beni korkutuyor karnımın kesilmesi 😬