Ceylankosova merhabalar 3.1 ömüşlerdi. Normalde 3 sınır kabul ediliyor ancak 0.5 sapma olabiliyor . Beni de doktor hemen riskli gebelik uzmanına yönlendirdi. Ama burun kemiği oluşmuştu başka sıkıntı görünmüyordu. Sıvı aldırmamı istedi. Ben kan testi yaptırdım Almanya’ya gitti şükür testim negatif geldi bir sıkıntısı yok. Tek başına ense kalınlığı ki seninki yüksek değil bir anlam ifade etmiyor . Bir de 14. Hafta da kalbe bakmıştı bir sorun var mı diye. Down çocuklarda kalpte parlaklık oluyor bağırsaklarda, burun kemiği kısa oluyor ya da haftasında oluşmuyor . Korma inşallah bir şeyi yoktur ama durumun varsa mutlaka kan testi yaptır🙏🏻🙏🏻