ElifKarata Berilikom son 28 günüm kaldı kafa yüzdüm et parçaladım kemikler den ayıkladım o kadar da detaylı düşünmeyin ya 🤗🤗😘
Bos Canimmmm ya bende şimdi gördüm bunu, bugün baya et doğradım. Ellerimi sürekli bi yıka bir kaç iş yap yeniden ete otur yaptım. Normal yıkadım yani öyle ustelemedim. Içime kurt düştü şimdi, bir şey oldu diye 😢
Melisct94 Berilikom Çiğ ete alerjin varsa bu aylık kontrollerinde çıkar zaten canım. Ben çok tuttum hiçde bişe olmadı. 🙏🏻
Bos Canimmmm zaten pimpirikliyiz,böyle şeyleri görünce stres oluyor. Aslında stres hepsinden kötü,sanırım çok takmamak gerek
Tugbamete Berilikom çiğ ete dokunmakla leke falan çıkmaz ama çiğ etin üstünde barındırdığı bakteriye bağışıklığın yoksa grip gibi belirtisi var öyle anlarsın anlarsın ama yıkadysan elini ağzına sürmediysen hiç bişe olmaz hiç korkma analarımızın zamanında toksoplazma mı vardı 😊😊
Belissimo Berilikom ben de bugün et kesmek zorunda kaldım kimse olmadığı için bana düştü yapmak bayağı elledim ama dr eldivdnleri varya ince onlardan taktım yeni ele değmedi ama yine de acaba diye diye mecbur kaldım inşallah bişe olmaz 20 gün var doğuma