Ben 31+2 19 kilo aldım eşimin sürekli hatta zorla yedirmesi yüzünden (ağlıyordum artık yemek istemiyorum tokum diye siz düşünün ) ve şuan acıkıyorum yemek istiyorum ama yememek için su içiyorum sürekli bileklerim ödem yaptı gebeliğimde ilk zamanlarında biraz kanamam olmuştu yürüyüşte yapamadım şimdi penguen gibi oldum hiç bişey yapamıyorum ki ben 55 i bile 1 kez görmüş biri olarak şuan çok zorlanıyorum hatta 5-10 kilo aldım diyenleri görünce keşke bende o kadar alsaydım diyorum