Emineyakupoglu benimde bı kızım var canım ayrımcılık değilde şuan hamileyim bızede 11 haftalık doktor net kız dedi yani basbaya doktorumu denistirim 16 haftada başka doktora gittim basbaya bize açtı pipisini gösterdi doktor bakın işte pipisi falan demişti o an çok sevinmiştim bidaha çocuk düşünmüyoruz Allah nasip ederse bişey diyemiyorum baş tacı ama kızım olsaydi tekrar isterdim çünkü ikisininde yokluğu kötü 🙏🏻🤲🏻 YouTube erkek bebek duaları var onları çok okudum bide utarasona girmeden bir gün önce salâvat getirdim bir çok kez kalbimden ne geçiyorsa tam utrasona girdiğimde kelimeyi şahadet getirdim Allah’ım sen gönlümdekini biliyorsun dedim 🙏🏻 yardımcı olabilysem ne mutlu bugün kandil günü Allah’ım edilen duaları kabul edermiş akşam ezaniyla yatsı namazı arası.🤲🏻🤲🏻