Benimde 2.gebeliğim. İlki erkek olduğu için eşimin ve benim ailem hep kızımız olsun istiyordu fakat eşim hep erkek olsun dedi.. Sonuç erkek. Evladın kızı, erkeği olmaz sağlıklı sıhhatli olduktan sonra 2 erkek annesi olacağım ben diye geziyorum şimdi etrafta inanılmaz alıştım 😂 Rabb’im hepimizin kucağına almayı nasip etsin bebişlerimizi 🥰