Reyhanhtce Elifkc Allaha sığındım dua ediyoruz bakalım Rabbim herkesin bebeğini saglikla kucağını almayi nasip etsin inşallah.
Educator Mef27 benım doktorumun bana yaptıgı acıklama suydu; kalbındeki delik doğunca bir süre sonra kapanır, kapanmazsa sıkıntı.. 2 aylıkken Türkiye’de isim yapmış bir prof’a gittik hiçbir sorun cıkmadı delik de kapanmıstı..
Mef27 Educator dün çocuk kalp kardiyoloji uzmanına gidip fetal eko çektirdik, kapanan degil tam aksine büyük bir delik var, genelde Down sendromlu bebeklerde oluyormuş, dogtuktan sonra 4-5 aylıkken büyükşehirde ameliyat olmalı dedi..
Mef27 Educator bebeğimden zaten vazgeçmeyecegim, 33.haftaya girdim, doğumu bekliyorum..Allah hayırlısını nasip eylesin..
Reyhanhtce Papatyam63 yaa Allah korusun canim benim Başınız sagolsun herkesin bir imtihanı oluyor bu hayatta Rabbim kimseye tasiyamayacagi yükler vermesin
Reyhanhtce sacmalamakizim Surekli aklimda asla çıkmıyor. Ravbim herkesin kucağına sağ saglim saglikla almaui nasip etsin bunlar tabi yine bizim için bi süreç sabirli metanetli olmak lazım doğru karar vermek hareket etmek için yine buda belki bi sınav bizim için
Reyhanhtce zehraduman Keske te doktor da devam edilebilse ama iste sıkıntı olunca bi başka doktor arayışına giriyosun ben ilk hafta da bi doktora gittim bana kan sulandirici igne verdi hiç bir tahlil tetkik yapmadan kese etrafına kanama olmjs ve kan sulandirici igne kullandıkça bu daha da çoğalmış ısrarla sormama rağmen devam edeyim mi kullanmaya diye kullan bi zarari olmaz diyor ama başka bir doktor kullanmamam gerektigini söylüyor yani ben değiştirmek zorunda kalıyorum 5.aydayim 5.doktor değişikliği yapicam çünkü sonrakiler de yanlış tedavi uyguladılar birine de adam akıllı bisey sorwmiyodum azarlıyordu mesela biraz şans bence
zehraduman Reyhanhtce ben kendim eve olduğum için yaşadığım şehirde sürekli gittiğim ve daha önce yanında çalıştığım çok güvendiğim bir doktorum vardı fakat bende evlenince şehir değiştirmek zorunda kaldım ama dediğim gibi doktor konusu bende çok önemli yanlış tedavi ve ilaçlar yüzünden çok büyük sorunlar yaşadım bekarken ve eşimin şehrine taşındığım günden beri doktor araştırıyordum hamile kalmadan önce de nerdeyse hepsine bir gözüküp muayene oldum en aklıma yatan bilgisine ve ilgisine güvendiğim doktorda sabit kaldım çok şükür şuan bir sıkıntımız yok ama eğer burda bu doktoru bulamasam hamilelik boyunca eski doktoruma gitmeyi düşünüyordum. Dediğiniz gibi biraz da şans belki doktor mevzusu ama ben her kadının daha hamile kalmadan kendine bir doktor belirlemesi taraftarıyım aksilikler elbette oluyor ama hem kendinizin hemde bebeğinizin canını emanet ediyorsunuz kadın doğum doktoru çok önemli