Reyhanhtce ablamın 2. Gebeliği mol gebelikti. Çok zor atlatmisti bu durumu. 3.ye tekrar hamile kaldı ve 7aylikken down sendromlu, özürlü, fiziksel engeli olacak vs alalim dediler. Ablam zor da olsa aldirmamaya karar verdi. Ve yigenimin maşallahı var çok akıllı hiç bir sıkıntısı da yok Allah’a şükür. Korkma, içini ferah tut başka doktorlara da git derim.