Hanımlar merhaba 3 yaşına girmeye az kalmis olan bir kızım var ❣şimdi 2. bebeğimizin aramıza katılmasına karar verdik,kızımız korunmayı bıraktığımız 2. ay olmuştu şükür.Simdi yeniden aynı sürece başladık e heyecan var haliyle bu ay yumurtlama dönemini degerlendirdik adetimin üzerinden de 2 gün geçinde bi heveslendik ama olmadi adet oldum bi moralim bozulmadı değil 😏Sizlerde durumlar nasıldı kaçıncı ayda oldu 2. Ya da 3.ler 🤷♀️