ElfErk Cananyildiz amiiin kandilimiz mübarek olsun, dualarımız kabul olsun inşallah kızlar.. Allah evlatlarımızı iyi insanlarla karsilastirsin , evladı olmayanlara nasip etsin, bebisini bekleyenlere de sağlıkla kucagina almayı nasip etsin 🙏🦋
ElfErk Deva22 bu güzel günde inşallah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin Allahim🙏 ben de daha önce bir evladimi kaybettim,m her şey bizim için ama insan çok üzülüyor..
Esrakky ElfErk Bizde eşimle bir eylül ayında tanıştık 🌼 Şuan evliyiz çocuk bekliyoruz ve doğumu eylülle denk geliyor 🌼 Eger kız olursa ismi eylül olacak ♥️
ElfErk bebislerimi_buyutuyorum ben de 2.isimi olarak Raşel koymak istiyordum.. Hz.yakubun eşinin ismiymis çok hosuma gitmisti.. ama kimse beğenmeyince ben de etkilendim ve vazgeçtim:) insanlar malum her konuda fikrini söylediği için 🙈
bebislerimi_buyutuyorum ElfErk evet insanoğlu öyledir,aslında hep kendinde olmayanlari eleştirirler bence kendi fikriniz olarak çok güzel bir isim 💖
Sarensall ElfErk Raşel Minel diye koymuştu bi fenomen..benimde çok hoşuma gitmişti Minel kuranda geçiyormuş ama araştırdığımda Kuranda geçen Arapça anlamı -da -de gibi bi ek sadece anlamı yok aslında. Ama Raşel çok güzel..
Rainwitch ElfErk Hz. Yakub bir peygamberdir fakat Ibranidir yani Yahudidir. Raşel ismi de Ibranice bir isimdir, Yahudi ismidir. Dini inancınızı bilemem tabi ki ama Islam dini en çok Yahudilere benzemekten kaçının der. 😶
ElfErk Tgclvnt çok güzel çok seviyorum bu ismiii🦋 :) Adas olucaklar :) ben önceden çok duymuyordum Masal ismini ama şu son zamanlarda çok dymaya başladım..
Tgclvnt ElfErk Bende öyle biz 2017 yılında eşimle tanıştık o zaman karar vermiştik bu isme o zamanlar da çok bilindik bir isim değildi ama artık etrafta duyulmaya başladı. Belki yanına SARE ismi de ekleriz ama MASAL dan asla vazgeçmiyoruz 🙏🏻🤗
ElfErk minik22 aaa karışan olmadi miii :) yaa ne güzel çevreniz varmış:) bizim esimin 85 yaşındaki babaannesi bile karisti su olsun bu olsun diye 😂
minik22 ElfErk çok şükür valla fikir söyleyen bile olmadı herkes kabullendi nasıl oldu anlamadım zaten eşim ailede olan ismi asla koymam diyordu hep canıma minnet ikinci çocuğun üçüncü dördüncü hepsinin ismi belli 😂😂 ben de ikinci isim istemem dedim evlenince soyadını kullanamıyor ben kullanamadım diye göbek adı olsun falan diyen de çıkmadı atlattık
busee94 ElfErk bizimde oğlumuz olucak Mayıs’ta kısmetse UTKU ismine karar vermiştik anlamı benim için güzel uzun uğraşlar sonucu kazanılmış zafer bizde onun bize gelmesi için farklı süreçlerden geçtik ama şuan hala koysam mı diye düşünüyorum ☺️
ElfErk busee94 cook güzel hani insan bazen aklın ilk geleni degistirmemeli ,genelde o doğru olur diyorlar ya :)