ElfErk İlk kızımın adını daha eşimle lisede karar vermiştik, Alâra💫 O benim aşkımın su perisi olsun, demişti çok etkilendim:) Daha sonra bende Bade ismini çok sevmiştim. İkimizinde çift ismi olduğu için çocuklarımıza tek isim koyacaktık ama eşim “Zaten kızımıza zor kavuştuk sende onun annesi olduğuna göre Bade’yi de sen ekle olsun Bade Alâra’mız.”