Sermec27 evle alakalı ya da kombiyle alakalı olabilir yani işin uzmanı değilim tabiki ama ben faydasını gördüm benim evimde 8 petek var ve hepsi yanıyor burdaki olay peteklerin hepsinin açık olması geçen sene termostattan önce aynı hataya düştüm 3 petek yaktım ve 2 haftada 380 tl geldi petekleri kapatarak kısarak kombiyi daha cok zorluyorsunuz tek ayarda hepsini yaksanız evin ısısı eşit olacağı için kombi sürekli kendini harlayıp çalıştırmayacak ama diğer odalar kapısı kapalı olsada soğuk olduğunda yanmadığında evde ısı kaybı yaratıyor buda kombin daha fazla çalışmasına ve daha fazla doğalgaz yakmanıza sebep oluyor malesefki bu ay baya soğuktu faturam gelsin sizlerle paylaşırım.