Deletedmom_30 4 katlı bineada en üst katta oturuyorum binanın etrafı açık güneş alıyor ama doğalgaz 875 geldi ve 4 petek açık termostat 23 de kombi 45-50 civarı bişey tam bilmiyorum elektrik 253 geldi ve hiçbişey açmadık görünce kalpten gidiyordum ısınsa birde içim acımıcak ev gündüzleri buz gibi oluyor bazen Allah asgari ücret alanların yardımcısı olsun valla milleti sömürerek hayatlarını yaşıyorlar birde orda burda asgari ücreti yükselttim diye geziyor.