Dilara9406 Cugulibinnazzz yaparlar canim bende gebe kalmadan once 2 doz oldum hatta gebe kaldigim gun 2.sini olmuşum 3. Olmaya korktum hamilelikten dolayi ama onuds vurulacam korona olmak istemiyorum hamilelere daha cok bulasiyo sanirim herkez korona diye post acmis ve benim eşimde bugün test vermeye gitti inşallah çıkmaz
charlottececi Cugulibinnazzz bence hemen gidip bir do yaptirarak baslayin. Dogum aonrasi da dozlariniza devam edin antikorunuz yine sutunuzden gecer. Dogum yapacaksiniz allah korusun hastane sartlari bilemezsiniz. Suan vakalar cok fazla. Onleminizi alın derim 🙏🏻 Gebelik oncesi 2 doz biontech 15. Haftamda da 3. Do Biontech oldum ben cok sukur bebeklerimin sagligi yerinde☺️ İkiz gebeyim.
Cugulibinnazzz charlottececi ohhhh cok güzel canim rabbim saglikli sihhatli kucagina almayida nasip etsin🥰🥰🥰🥰
Zeysamm 16+5 haftalık olduk bizde dün cinsiyetini de ögrendik cok şükür 🙏 doktorum 3.doz aşını olabilirsin dedi ama kararsızım.
Tunc__09 Arkadaşlar bende 31 haftalık gebeyim.Ilk aşı olmak istediğimde sıra bana gelmedi.tup bebek tedavisiyle hamile kaldım sonra doktorum olma dedi şimdide özele doktora gidiyorum oda biontek ol diyor. Ama okadar kararsızım ki arada kaldım resmen