Cugulibinnazzz Kizlar 36+4üm hiç aşı yaptirmadim aşı karşıtı da degilim gebelikte vurmuyorlar diye biliyordum hic arastirmadim da ama burda gebeyken olanlar var acaba sıra alsam yaparla mi aşımı yoksa cokmu gec kaldim
Aysu123cicek Cugulibinnazzz iki doz gebelikden once yaldirim doktoruma aordum yapdir mutlaka dedi 20 haftalikende 3 doz oldum su an 24 haftaligim domtorlar hepsi oneriyor
211212g Cugulibinnazzz grip oldum yazmışınız bence önce bir test yapın belki covidsşnizdir buaralar grip gibi geciyor değilseniz ozamn yaptırırsınız ☺️
Oznurkk Cugulibinnazzz yarına randevu alsan bile hemen yaptırırsın. Doktorum 14.haftada önermişti bana hemen yaptırdım. Ama maalesef ki 3. dozu olmaya geç kaldım. Bu cuma doktoruma gidip soracaktım ki covit oldum 😪
Zynpce Cugulibinnazzz ocak ayında ilk aşımı oldum ikincinin sırası geldi onuda cuma günü olacağım inşallah sizde ihmal etmeden hemen olun bence biontec oldum bu arada bende 34 haftalık hamileyim hatta şöyle bir planımda aşı olmayanları doğumdan sonra evime bile almayacağım bebek görmek için gelenleri zaten söyledim de herkese
Kbraa1221 3 doktor değiştirdim tayinden ötürü 3üde 5. Aydan sonra önerdi. Yaptırdım çok şükür 26. Haftamdayım. 3 aydan sonra gebelere yapıyorlar ve bu kadar artmışken hastalık bence yaptırın 🥰
Kbraa1221 3 doktor değiştirdim tayinden ötürü 3üde 5. Aydan sonra önerdi. Yaptırdım çok şükür 26. Haftamdayım. 3 aydan sonra gebelere yapıyorlar ve bu kadar artmışken hastalık bence yaptırın 🥰
Cugulibinnazzz Kbraa1221 yaptiracam Allahin izniyle 4 subat randevu gunum doktorla konusup hemn yaptirmk istyrum
Cugulibinnazzz Klcaysgl cok dikkat ediyorum canim ama bugün grip oldum bir yere cikmadim muhtamelen soguk su ictigim icin ve evi havalandirdigim icin oldu ins covit degilimdir
Rmys196 Aysu123cicek biontek mi yoksa sinovakmı vuruyorlar bir bilginiz varmı bana da doktorum 12.haftada vurunmamı söylemişti eşim covit oldu o hafta bir daha da kaldı ama kararsızım bende ve bende hiç aşı vurunmadım daha hiç covitde olmadım çok şükür şuan 15+6 yız
Aysu123cicek @“Rmys196”#p20298593beni doktorum biontek onerdi o daha cok koruyormsu dedi birde mutlaka ol dedi dogum icin yatacaksin birde her ay geliyorsin daha cok risk qurubdasin dedi
Rmys196 Aysu123cicek bana hamilelere ağır geldiğini söylediler korktum tabi yine kulaktan dolma bilgilerdir ama insanı sorgulatıyor sinovak vurun dediler onunda bi etkisi yok bilemedim doktoruma sorucam tekrar bakalım
Oznurkk Aminekrhn başlarda hiç olmadı onun için şüphe etmedim. Cuma günü grip oldum cumartesi gecesi pozitif sonuç aldım dün de koku ve tat kaybı oldu tamamen 🥺
irmkldnc Bende 11 haftalık hamileyim doktor tavsiyesi ile dün 3. Dozumu vuruldum inşallah sorun olmaz
Mucizembenim Kızlar ben hamile olduğumu bilmiyordum vuruldum ilk aşıyı sonra 20. Haftalardaydı yanlış hatırlamıyorsam oldum şimdi 3. Aşı çıktı 36+3 haftalık hamileyim olsammı olmasam mı çok kararsızım doktorum ol dıyor ben yınede çok tedırgın oldum