Her gune zamla uyandigimiz icin cogu şeyini aldim valla. Sag olsun annemler falan da aldilar cok eksigi kalmadi. Alın kızlar sona bırakmayın birikince almak çok zor, bugun aldigimiz yarin baska fiyatla satiliyor zaten. 😔 Heyecanim var 22 haftalik olduk çarşamba nasipse ayrintiliya girecegim 🥰