ebru_akay Aminekrhn ben hicbirini yasamadim cok sükür Siddetli bas agrisi vardi öksürük cok vardi ve bogaz agrisi halsizlik bunlar disinda atesimde cikmadi cok sükür sizinki nasil geciyor?
Aminekrhn ebru_akay bende kusma vardı boğaz ağrısı sonra da gribe çevirdi çok şükür şu an iyiyim 6.gün bugün Rabbim herkese şifa versin inşallah kolayca geçiririz hepimiz 🤲🤲
Mucizem5 Arzu03 ilaç içmedim canım bi tek parol dedi onuda ateşim cknca içtim hep portakal limon suyu karstrp ictm bol su ictm atlattm 2 3 günde çok şükür
glsmsny Mucizem5 ben de 20. Haftadayız covıt oldum. Tat koku kaybı öksürük burun tıkanıklıgı yaşıyorum. Ateşim yok cok şükür. Zor olsa da ıdare ediyorum.