Arzu03 Benim de 33. Haftam corona oldum. 3. Gündeyim. Doktorum sadece corasprin içmemi önerdi. İlk gün vücut ağrım çok olduğu için parol içtim. Onun dışında doğal seyler sebze,meyve, bol sarımsaklı çorbalar yoğurt vs ile geçirmeye çalışıyorum. Insallah bir sıkıntımız olmadan atlatırız.