ToT carpediem__ Ben 9. Haftadan 14. Haftaya kadar direndim kullanmamak için ama çok kötü oluyordum. 14. Haftadan itibaren gece yatmadan 2 tane içmeye başladım bıçak gibi kesti sabah bulantılarımı.
Canefzaaaaa prensessannesi22 kesinlikle bulantiya iyi geliyor ama gün içinde alırsan çok sersemletip uyku yapıyor. En iyisi yatmadan iki tane almak.
Mooomyyy Ben sürekli değil de bulantım olduğu zamanlar kullanıyorum iyi geliyor. Doktorum gece yatmadan önce 2 tane al demişti.
BirUmut59 carpediem__ benim çok çok bulanıyor doktor verdi yarıyormu anlamıyordum bir gün içmeyi unuttum kus kus öldüm bir daha unutmamak için elimden geleni yapıyorum 😎
Nehir-Poyraz carpediem__ valla bazen yarıyo bazen yaramıyo ama en azından kusmuyorum arada bulantı ve öğürme oluyo ama kusmaktan iyidir 🙏🏻 Gece yatmadan iki tane doktorum gğndüzde iki tane alabilcemi söyledi ama ben bir tane alıyorum gündüzleri
Nesrinimsi carpediem__ ilk gebeliğim de 13 haftaya kadar gece yatmadan 2 tane içiyordum beni tek rahatlatan oydu çünkü. Ama 2.gebeliğim de akşamları 1 tane içmem yeterli oluyordu.