Cyln_1 carpediem__ hiç yoktan iyidir ben içsem de kusuyorum ama içmediğim zaman daha cok bulantı kusma oluyor gece iki tane alıyorum idare ediyor
carpediem__ Derininannesi_ benim hamilelikte 90 gün boyunca bi kez bile bulantı kusma olmadı..ama 5gündür günde 3-4 keze çıktı doktorumu aradım bugün oda prilam Dr al kullanmaya başla dedi
Canefzaaaaa prensessannesi22 kesinlikle bulantiya iyi geliyor ama gün içinde alırsan çok sersemletip uyku yapıyor. En iyisi yatmadan iki tane almak.
carpediem__ Cyln_1 bende yarın başlıcam bakalm fayda eder mi etmez mi denicem .sende hamilelik süresinde hiç burun kanaması oldu mu bende kusarken burnumda kanamaya başladı
Minagezer carpediem__ Kesinlikle farkettiriyor sürekli kusuyordum kesti yatmadan önce iki tane içiyorum tavsiye ederim
Cemre8541 carpediem__ ben sabah aç karnına akşam yatmadan önce kullanıyordum ve en iyi mide bulantı hapı tek geçerim