Yasevv bende aynı. Ve küçükken 1 yaşında omurilik ameliyatı olduğum için ilk gebeliğim de normal doğum yapabilirmiyim die doktor riske atmadı. Emar istendi ama bebeğe zararı olduğu için. Çekmediler genel anestezi oldum. Ve ikinci gebelik olmadan doğum sonrası Emar çektir dediler. Kızım 1 buçuk yaşında bnde 2.yi istemedim. Doktorada gitmedim. Ve testte gebeliğim çıktı. Doktora gittiğimde daha 2 haftalık görünmüyo dedi. Ve Bn ev taşıdım kış günü sırf oturduğum ev 5.kat ve asansörsüz 98 basamak evdi. Kızımla çok zorluk yaşadım. 2. Geliyorsa die eşim taşınalım dedi. Ve bebeğim 7. Haftaya girmiş 1 gün önce gece 1 de kanamam oldu ve elime ciğer parçası gibi Bi parça düştü. Sabah olmasını bekledim sabaha kadar kanamam devam etti. Ve hastaneye gittiğimde biri düşmüş diğeri yaşıyo denildi. Meğerse ikiz gebeymişim😓 ilk ultrasondu ondada ikiz olduğunu ve düşük yaparak öğrendim😓 dün hastaneden çıktım sürekli kan alıp serum taktılar şuan iğne ve haplarla diğer bebeğim için mücadele ediyorum