İlk kızım 2 buçuk yaşında şuan 17 haftalık hamileyim. Bekarlığımdan beri pcos var doktorlar hep tedavi ile gebe kalırsın demişlerdi ilk çocuğuma 1 buçuk aylık evliyken hamile kaldım adet görmeden. Daha sonra ikinci gebeliğim oluşmadan önce aynı ay içinde üç kez adet gördüm doktora gittiğimde ilk çocuğuna tedavi ile mi kaldın dediler hayır dedim. Eğer ikinci çocuk istiyorsan tedavi gerekiyor dediler bende çok takılmadım çok şükür kızım vardı ve onada tedavi gerekir demişlerdi. O ay üç kere adet görmeme rağmen sonraki ayın ortasında 4 haftalık gebe olduğumu öğrenmiştim🥰🥰