Elifbyk Tabiki, süt ve süt ürünleri tuketilmeli , bunu doktorunuz da söylemiş olmalı, ben haftada bazen 8 kg bazen 5 kg sütten yoğurt mayaliyorum annemler köyden getiriyor öncesinde de kendi ineklerimiz vardı o zamanda mayalardık, esim ve ben ayran çok severiz mesela öğlen de yemek yerken 1 2 bardak ayran içerim ya da 1 kase yogurt akşam yemeğinde de yoğurtlu yaparım yine ayran yaparım 2 bardak yine içerim , doktorum demisti 1 kase yogurt ya da 1 bardak süt gun içinde icilmeli diye ben genelde ayrab çok tüketiyorum şuan 36+3um , ayran çok tüketiyoruz limonata da çok yaparım, kemikler için çok önemli gerek çocuklarımız gerek kendimiz için, mesela sanatlarında 2 3 dilim peynir yiyorum yine süt ürünlerine ağırlık veriyorum sütte sütlü kahve yapıp içerim ya da akşamları yatmadan sut içerim bulabti kusma mide ekşimesi vs hic yaşamadım midr eksimesi olursa da sut demjsti doktorum ilik sut yatmadan once 1 barsak diye, bir arkadaşım mesela süt ve süt ürünlerine cok ağırlık vermemiş dogumdan sonra kemiklerinde sknti olmuştu yeni toparladı 4 5 sene oluyor ev işlerini yapamıyordu bebeğini kucağına alamıyordu bahsediyordu, o yüzden hamilelikte de olsa normal süreçte de olsa her zaman tüketilmeli , mesela pastörize alıyorum sutu doktorum diyordu pastörize süt diye , yoğurt içinde mayalama öneriyordu mayaliyorum uzun zamandır ileride kızım doğunca ona da mayalamaya devam edicem,mesela demir ilaci kullaniuorum sut ve süt ürünleri kullandıktan sonra 1 saat sonra içiyorum demir ilacımı