moom222 hiç çok değil canım günlük en az 2.5 lt tüketilmeli su. Ödem olmaması için idrar yolu enfeksiyonu olmaması için su çok önemli. Sütü de ben ilk aylarda midem çok kötüydü ben kahvaltıda içebiliyordum. Ama 3 aydan sonra artık her gece ballı süt içmeye başladım. Yumurtayı sütü ve suyu hiç ihmal etmemek gerek bence. Onun haricinde ben öyle ne kıstım bişeyleri ne de abarttım. Normal beslendim