Kızlar lcwden hastane çıkışları almıştım, az önce yıkadım hepsi küçücük kaldı 😓 ben 0 ay almıştım ama keşke 1 ay alsaydım. Prematüre gibi oldular 🤦🏻♀️ Allahtan e bebekten aldıklarıma bir şey olmadı. Sizde dikkat edin zaten 0 ayın üstünde 3kg yazıyor yani ben en azından 40ı çıkana kadar giydiririm diye düşündüm ama bu gidişle tek bir sefer giyer. Eğer bebeğiniz minnoş değilse 0 ay almayın 1 ay olanları tercih edin, yıkayınca hep çektiler