İsinmak içinde geçen sene 400 öderken bu sene 1150 gelmesi gayet anormal ayrıca ısınmaya demeyelim en son evde eldivenle oturuyodum kaldiki biz bedava elektrik kullanalım demiyoruz ama bu kadarına da yazık gerçekten zaten gerekli yerlere şikayette bulunduk