Bende bugün yaptırdım. Hem kan verdim hem de şeker ölçüm cihazıyla baktılar. Cihazda açlık şekerim 129, tokluk şekerim 99 çıktı. Tabi ben kan sonuçlarını bekliyorum onlar daha doğru sonuç verir. Bu arada en düşük dozda yükleme yapıldı 50lik. Sizlerin değerleri kaç çıktı hanımlar