Zeyna bütün doktorlar maalesef önermiyor biri yaptır diyroum diğeri ailede yoksa gerek yok diyor ben karatayı ne okudum ne dinledim direk gittiğim doktorlara sordum açlık tokluk yeterli değil diyorlar yaptırmak istemiyorum dediğimde en azından açlık tokluk bakalım diyrolar bu da benim kafamı karıştırıyor madem yeterli değil neden onu kabul etmeyince onu kabul ediyorlar ve neden bu kadar önemli ise zorunlu değil isteğe bağlı 😞