minik22 benim babam yurtdisinda maalesef yanimda olamayacak.
Annem bana yakin konumda
Kayinvalidemler 50-60 km ilerde oturuyor.
Annem haric ozunde kimsenin kalmasina gerek yok aslinda.
Hadi dedim heycan yaptilar annen kalsin ama erkek dedim ne ariyor o evde , ana ben kotu oldum bunu dedim diye. Alt tarafi aksam gitcek sabah gelcek.