femme BusraAltin Allah sabır versin sana 🤲 başıma gelmedi ama ben katiyen istemem evimde bi salsinlar seni rahat et giy pijamalarini ohh gez evinde lohusaligin tadını çıkar bebeginle birlikte guzel bi 40 gün geçirin bosver kaynana kayinpeder bide oğulları çekilir dert değil 😀
BusraAltin femme ah ah , mayis ortasi nasipse dogum. Oglum ile bol bol guzel vakit diliyorum kendime. 🙏😅
Acemiannee25 BusraAltin bir kere yeni doğum yapacak insanın psikolojisi zaten zor bir de doğum yorgunluğu bebek yorgunluğu derken insan evde tek kalıp bebeğiyle eşiyle olmak kafa dinlemek ister hele şu pandemi döneminde bebeği öpmeye bile izin vermem ben 39 haftalık hamileyim şimdiden diyorum eşime de kendi aileme de kafa dinlemek isterim sürekli karışan eden insanı çıldırtır hani ev müsait olsa diyeceğim ki al bebişin odanın kapısını kapat dinlen eşinin de anlayışlı olması lazım yeni doğum yapılan evde birinci derece yakın erkek bile rahatsız edebilecekken kayınbaba ve 25 yaşındaki erkek çok rahatsız eder istemsiz umarım bir yolu bulunur iş eşinizde bitiyor açıkçası
BusraAltin Acemiannee25 evet dogum zamani yaklastiginda kendisinin mantikli dusunmesini umut ediyorum sadece
Elfvli BusraAltin ya bir arkadaşım aynı sizin gibi kayinvalide kayinpederi geldiğinde karşı tarafın rahatsız olması için elinden geleni yapmıştı. Gaz çıkarmış, bebegini emzirmis. 🤭😁 kayinpeder geldiğine geleceğine pişman olmuş. Ya bunlar hep başımıza gelecek şeyler zaten.
BusraAltin Elfvli ne yalan soyleyim , bende yaparim …. Rahat etmek isterim ben Madem esimin dedigi gibi o da babam , rahatsiz olmasinlar madem Kendi coraplarini cikarip evimde ayaklarini masa ustune koyabiliyor dimi ?
Tazeanne0134 BusraAltin aynen yok canım haklısın benim annemlerde kaynanamlarda aynı senin dediğin gibi 50-60 km anca gelir giderler yani ne zaman annemlere gitsem öyle şimdi 2.ye hamileyim ve bayramdan kısa süre sonra doğum yapacam inşallah ama dediğim gibi gelip kalma olayı olmaz zaten annemlerde yapacam ama kendi evim bile olsa gelip kalmazlar çünkü ben zaten doğum yapmışım yani normalde olsa eyvallah ama hizmet etmek gerek bilmem ne yani nasıl olacak esin bunları düşünmüyor mu gerçekten acaba
Melekarzu BusraAltin büyükler düşünce değil de saçmalıklar içinde. Ben odanın birine geçer ya kapıyı kiterim ya da ailemin evine giderim
Tazeanne0134 BusraAltin inşallah canım kaynanan sana yakınsa sizde kalması saçmalık sonuçta annen şehir dışından gelecekmiş 1+1 evde nasıl olacak arkadaş bu insanlar niye bu kadar düşüncesiz
BusraAltin Deletedmom2265 fazla ustune geldim dedi zaten kavga sonrasi ozur diledi , ama kalp kirildi birkere … bakalim neler yasayacagim o gunler gelince :)
Dilara95 BusraAltin ne guzelde dıyo eve gıder dıye en ama en vok annene ıhtıyacın olacak ben e hıc fırsat verme canım koy tepkını olan sana olur cunku hıc kolay degıl adapte olması alısması onun bıldıgı gıbı degıl valla
BusraAltin Dilara95 o sagolsun cok biliyor ya … Ben bilmiyorum basima neler gelecek ilk defa dogum yapacagim o nerden biliyorsa 😄😄
BusraAltin Tazeanne0134 mayis basi gibi gozukuyor ama ben sezeryan olmak istiyorum saglik sorunlarindan oturu , o zaman nisan son gibi olur herhalde