ErvAm1 benimde bi kızım var mesela onu öğrenir öğrenmez kızım die sevmeye başladım adını fln koydum rüyamdada görmüştüm 😅
Şimdi garip bi duygu var hiç ilk hamilelik gibi geçmiyor aynen sizinki gibi 😅
tam bi kız çocuğu hayranıyımdır ama galiba rüyalarım beni böyle yaptı psikolojk olarak bilmiyorum hayırlı evlat olsunlar inş