ErvAm1 Doktorum kıza benziyor dedi ama ben oglan hissediyorum nedense doktorum da çok emin degil gibiydi zaten ultrasonla cinsiyet tahmini yapabilen var mı? Yardımcı olursanız çok sevinirim 🥰🌸. 
Deryy ErvAm1 aynı şey başıma geldi dr kız gibi dedi göstermedi pek bizimki Bende rüyamda 2-3 kere erkek gördüm Öyle hissediyordum yani 19.haftadada kız dendi artık değişmez die ümit ediyorum 🌸
Meyman123 ilaydaelcinn_1 https://resimyukle.io/GFJcEUDjHX.link bizede bakabilir misiniz 13 haftalık olduk 😍
bsraaktan Bu normal ultrason mu çok yakından vermişler ben 16. Haftadayım hiç böyle yakından ultrason vermediler
ilaydaelcinn_1 Meyman123 aşkım ben anlamam cinsiyetten sadece ultrasonuna bakmak istedim arkadaşın, içimden geleni söyledim. Yorumun burda kalsın birazdan tecrübeli annelerimiz geliir 💙🙈🌸 Sağlıkla gelsin inşallah miniğin 💖
ilaydaelcinn_1 Slakoyncu68 yerim 🙈 olsun aşkım kızsa da erkekse de sağlıklı hayırlı evlat olur umarımmm hayırlı uğurlu olsunnnn prensesin diyelim şimdilik 🧿🌸 ilerde ne olur bilinmez tabii herşey mümkün, görüyoruz yani 😂🤷
ilaydaelcinn_1 Slakoyncu68 kalbimin sesini dinledim ve gittim gitmez olaydım 😂😂 Bebek tersti uyuyordu bilmem ne ne 😬dönüyorum eve 🤦 ayrıca verdiği ultrason kağıdı şimdiye kadar verdikleri arasında en kötüsü diyebilirim, dur eve gideyim paylaşcam buraya 😶
Slakoyncu68 ilaydaelcinn_1 valla hafta değişmediği için sadece gün değişiyor o yüzden beklemedim gittim bugün 17+1 cuma 17+3 dü değişen pek bişey yoktu kuzum o yüzden beklemedim ben gittim seninki de benim gibiyse git bekleme hiç
ilaydaelcinn_1 Slakoyncu68 Ben şuan 16yım doktorumun gel dediği tarihte gidersem eğer 17+2 olmuş olcam o gün 🙄
Slakoyncu68 ilaydaelcinn_1 16 haftalıkken normalde çağrıyolar ay zaten tahmin yapmak İçin 1 ay dan 1 aya çağırdığı İçin benim haftam 17 ye denk geldi önceki kontrolüm 13 haftalıktı