Nazelifff olur inşallah yani bu şekilde başlatabiliyorlar kızımda 38ken alttan muayene etmişti açılma yoktu 5 gün sonra doğurdum ama düzenli sancım vardı 38de gittiğimde ondan bakmıştı ve şuan bunu banada yapsın diye gidiyorum her hafta ama yok belki uyarırsa gelir aslında bi el atsanız diycem bidahakine doğurmazsam 😂