Kızlar bu yöntemi son zamanlarda youtube ve instagramda çok görüyorum. Uygun bir usturayla yüz tüylerini alıyorlar ve hiç bir şekilde çoğalmadığını söylüyorlar. Ben daha önce yüzümü hiç almadım zaten rahatsız olmuyordum ama son zamanlarda gözüme batıyor. Ağdaya cildim iyi tepki vermiyor. Yaparsam sivilce dolar yüzüm. Bu yöntemide denemek istiyorum ama artar mı diye korkuyorum. Bu yüzden sormak istedim yapanınız var mı acaba?