Kızımda bi kere gitmiştim 5 dk zor oturdum hemen bakmasıyla kaldırması bir oldu hiçbişede demedi dahada hiç gitmedim şimdi ki doktorumdan çok memnunum kızımda da gelmiştim özel hastane en iyisi valla yarım saat bakıyor ultrasona anlatıyor milim milim herşeyi whatsappdan da yazışıyorz tahlil sonucuma hiç gitmiyorm yazıyorm bakıyor reçete yazıp atıyor gerekirse ne yemem ne yememem gerekeni söylüyor bebek önde gidiyor diye muzu azalttırdı bana