Zehragniken p testi günü detaylı için Dr.sadi konuk a gittim.. randevum 15.40 ta… 15.00 te kapidaydim.
Sıram geldi girdim.. bu saate ayrıntılı mi yazılır.. konum müsait değil. Sana nasıl bakicam. Bu çocuk bı tuhaf. Bağırsağı beyaz. Kafası tuhaf..
Yarın tekrar gel bakmaya çalışayım dedi. Yolladı..
Kan verdim. Bekliyorum sabah. İlk randevu 8.30 da. Dr geldi saat 9.
2 saat daha bekledim. Tekrar aldı içeri. Amniyosentez yapicam mi. Fetaldna yapicam mi. Bilmem ne.. her giren ağlayarak çıkıyor odadan..
Kafamda 100 tane soruyla haftaya Çarşamba yi bekliyorum..
İlk bebeğimde bezmialem de yaptırmıştım.. 800 TL olmuş hiç önemli değil. Bebeğim sağlıklı olsun…
Bı de beni muayene ederken bı kız geldi. Yalvardı bakmadı.. başka Dr geldi. Halamın bilmem neyine bakar mısın dedi?
Ay tabi hemen gelsin diyor…
Allah vicdan versin bazılarına