ebruuu_15 Merhaba ❣️ bende bir bolulu olarak tabiki de ömür beye gidiyorum tavsiye ederim çok ilgili ve bilgili bir doktor 🌸 benim gibi yeni hamiş varmı aranızda 5+5 💃
oztrk14 Esmayusuff Hadi ya kötü bi yaklaşımı olmuş aynen dediğiniz gibi benimde çocuğum var Ömür bey çocuğumla sohbet falan da ediyor gel kardeşine beraber bakalım falan diyor sempatik pozitif neşeli birisi ☺️
oztrk14 Babymomms hayırlı olsun canım size de ☺️Allahım hayırlısı ile kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🙏
Sumiire Melegimin_annesi ben düzce üniversitesi araştırma hastanesi perinatoloji bölümüne gittim ama pek memnun kalmadım doktordan
Melegimin_annesi Sumiire ben düzceliyim doktorum da oraya gidebilirsin dedi ama eşimden dolayı detaylı ultrasonu bayan yapan doktor arıyorum 🤦🏻♀️
Sumiire Melegimin_annesi güneş tıpa baktın mı ordada yapıyolar çağsuda cok pahalı ama orayada sorabilirsin bu işin bayanı erkeği olmaz ki 🤷 Ereğli’de yapan var eğer gitme sansın varsa
Melegimin_annesi Sumiire aradım ordada erkek doktor yapıyor koca biraz cins olunca böyle ugraştırıyo işte üniversite hastanesine randevu almaya uğraşıyorum 182 den olmuyor bilginiz varmı?
Sumiire Melegimin_annesi internette numarası var ordan rabdevu alıyorsunuz 182 den olmuyo ama ünidekide erkek doktor ayrıca alttan bakılmıyo ki karından bakılıyo
Melegimin_annesi Sumiire rahimin üstü ya anlamıyo işte doktor bakarken girmişti yanıma biliyo yani nasıl bakıldığını cins kuzum Allah kolaylık versin bana arıyorum bir yere aktarıyo orası da açmıyor galiba onu diyorsun
Sumiire Melegimin_annesi güvenlik cıkıyo ilkten sonra oraya aktarıyo ama sabah 10 da falan ara tekrar aradıgında soyle siz aktarıyosunuz ama avam uok diye