Ömür beye gidiyorum cok memnunum 9subata doğumum var inş ondan önce filiz hanıma gidiyordum o Fatma hatuna gecınce alev doktora gittim daha kapıdan girmemle oğluma sataşması bir oldu ultrasonda sen gelme orda dur benim canım böyle istiyor sandalyede otur olmadı dışarı çık diyor oğlumda bebeği merak ediyor görmek istiyor bir saygısızlık olmadı ama kadın durduk yere sataştı birdahada gitmedim ömür bey merhametli ve bilgili saygılı bir doktor hatta oğlumu ultrason yanına çağırıyor gel bak diye hiç sorun yaşamadık şükür