KezibanAyata Ths takibi çok önemli. Doğuma kadar her ay düzenli olarak endokrine başvurdum ve normal değerlere çekilmesine rağmen yine de her ay ilaç dozu arttırıldı. Her ay ekstra 50lik bebek payı olarak yazıldı.tavsiyem dikkatle üzerinde durun ve en az yarım saat bir şey yemeyin. Allah şifa versin