Totuu yıllardır sabah erken içip bir daha uyuyorum. Yanlış yaptığınız şey 30 dk çok az bir süre. İlacı içip en az 45 dk-1 saat bekleyin. Hatta midenizi bulandırıyorsa, ilavı içtikten sonra uyumanız daha bile iyidir. Her gün aynı saatte almaya dikkat edin. İlk başlangıç dozunuz yazdığınız değere göre az bu arada. Doktorunuz kontrollü gitmek istemiş. Normalde şimdi yazdığı doz ile başlamalıydı. Sanırım hamilesiniz ilk 3,5 ayda bebek tsh hormonu üretmiyor. Sizin ürettiğinizden kullanıyor. Buda ihtiyacı arttırdığından yetmiyordur. Birde tsh yüksekliğinde yenmemesi gerekenler var. İnternette yazınca listesi çıkıyor. Hormon seviyeniz düzelene kadar onlarada dikkat ederseniz hızlıca toparlar. Burada her yerde dereotu yazar. Tsh düşürmeye iyide gelir ancak hamile iken tüketimi sıkıntılı mutlaka bunlara dikkat edin. Yazılanların içinde hamile iken tüketmenize uygun olanları seçerek tüketin.