3_kezanneoluyorum bende şekerim çıkıyor diye dün doğuma alıyorlardı sezeryana ama kendim evde ölçtüğüm için alete güvenemediler yenisini al takip et dediler bende şimdilik öyle yapıyorum her an sezeryana alabilirler epidural yaptırdınız değilmi bütün vücut uyuşturmadılar bende hangisi daha iyi diye düşünüyorum da :) hemen ayaklanırsınız inşaAllah