3_kezanneoluyorum Kızlaaarr 2 gündğr karnımda pıt pıt baloncuk patlıyor sanki sesi geliyor su kesesi mi patlıycak öncesinde böyle birşeu hisseden varmı 😅😅
Rumeysayenerkurt 3_kezanneoluyorum bende fark ettim ama gazdır diye merak etmedim hiç özellikle nefes aldığımda o su seslerini duyuyorum baloncuk sesi gibi geliyor. Bazende pıssss diye ses geliyor hatta. Varmı başka başına gelen acaba bilen doktoruna soran öğrenen bizide aydınlatsın lütfen
unemere 3_kezanneoluyorum Ben doğum yapacağım gecenin sabahında gündüz yürüyüş yapıyordum annemlerle tabi hafif sancımda vardı. Demiştim ki annemlere sanki vajinada su dolu balon var adımımı sert atsam patlıycak gibi hissediyorum demiştim o gece suyum geldi🥰
Annebaba23 3_kezanneoluyorum bende de oluyor 37deyim son 1 haftadır hissediyorum ama Gelen giden yok suyun içinde patlayan balon gibi 😂
Gizemcey Bebek hıçkırıyordur be 😂😂 pıt pıt nasıl su patlasa anlayalım patlayınca gümbür gümbür patlat pıt pıt patlamaz 😂😂😂
3_kezanneoluyorum Gizemcey kız yok hıçkırığı hissediyorum o ayrı 😅 bende ilk defa yaşıyprum anlayamadım tarifte edemiyorum o sesi neyse ne artık patlarsa da patlamazsada🥴😂
Mucizem_211 3_kezanneoluyorum benimde öyle 32 haftalığız bebek hıçkırıyor benim 3 gündür günde 4 defa oluyor 😂😋
3_kezanneoluyorum Mucizem_211 🤭🤭 suyum gelirse su gelmeden öncesi belirti olarak tarihe geçsin bence 😅😅😅
3_kezanneoluyorum Gizemcey Mucizem_211 @Annebaba23 @Rumeysayenerkurt Kızlaaar ben doğurdum 😅😅 boşa birşeyler patlamıyormuş içimde 😅😅 suyum gelmedi ama sancılarım başladı
Rumeysayenerkurt 3_kezanneoluyorum yaa hayırlı uğurlu olsun çok sevindim 🥰🙏🏼👼🏼 Sağlıkla büyüsün meleğin , normal doğummu yaptın 😊 şuan nasılsın
Mucizem_211 3_kezanneoluyorum oyy maşallah maşallah rabbim evladını bağışlasın darısı başımıza inşallah dua et kuzum bize lohusa duası kabul oluyor 17 yıllık hasretim evlada nolur duanda banada yer ver sağ salim kucağıma alayım 😍😍
Gizemcey 3_kezanneoluyorum şakaaaaaa 😂😂😂😂😂 Şoktayım 😂 Allahım hayırlı etsin oh ne güzel kurtuldunuz sağ salim 🤲🏻💖🥰
3_kezanneoluyorum Rumeysayenerkurt çok teşekkür ederim♥️sezeryan planlıyorduk canım çook iyiym sezeryandan korkan varsa aranızda kimseyi dinlemeyin gerçekten allah kolaylık veriyor ♥️
Annebaba23 3_kezanneoluyorum ayyyyy baloncuk partisi yaparak gelmiş 😂 Allah analı babalı sağlıkla büyütmeyi nasip etsin inşallah 😍 bize de dua et 🌺
Rumeysayenerkurt 3_kezanneoluyorum bende şekerim çıkıyor diye dün doğuma alıyorlardı sezeryana ama kendim evde ölçtüğüm için alete güvenemediler yenisini al takip et dediler bende şimdilik öyle yapıyorum her an sezeryana alabilirler epidural yaptırdınız değilmi bütün vücut uyuşturmadılar bende hangisi daha iyi diye düşünüyorum da :) hemen ayaklanırsınız inşaAllah