34+2 olduk ama 30 haftadan beri nst ye giriyorum erken doğum riskim var doktorum herhafta çağırıyor bebekte dönmemiş daha son kontrolümde doktorum bebeğin kalp atışının hızlı olduğunu söyledi bunun için yatış verdi ama ben bir oğlum daha olduğu için yatmadım acil birşey olursa giderim nasılsa