Murgul Zeynepmum doktorunuz sağlıklı dediyse niye üzülüyosunuz ki Her gebelik de bebekte kendine özel kimseyle kıyaslamayın kendinizi mutlu olmanız bebeğinize daha çok fayda sağlar 🥰
Zeynepmum Murgul doktorun dediği aralıkta değil canım buradaki arkadaşın dediği aralıkta. Üzülme sebebim ultrason kağıdına göre de geri o yüzden
Zeynepmum Sumiire yok canım doktorun dediği aralıkta değil buradaki bayanın dediği aralıkta ama ultrason kağıdında da zaten belli 1 hafta geri ölçümleri
Ceren_01 Murgul Canım benim bebeğimde o haftalarda hareketleri durdu resmen çok azdı ama bir hafta sonra kudurdu resmen 😂 ve post açmıştım herkes benimkide öyle yazmıştı demekki bu haftalarda sürekli uyuyorlar bir iki haftaya düzelir
Murgul Ceren_01 bak sen bizim afacanlara atsın yaşam belirtisi oluyor içim rahatlıyor. tekmelerini şimdiden özlüyorum. Doğduktan sonra napcam acaba 🥰
Nzli-brfn00 Murgul valla benim ilk çocuğumda ne hareket hissettim doğru düzgün ne bulantım oldu. Resmen doğumca benimsedim. Çokta sağlıklı bin şükür. Bebekten bebeğe değişiyor 😇
Murgul Nzli-brfn00 Henüz son hafta tecrübem yok ama Son günleri gelmiş birine doktor günde 10dan az hareketi olursa hemen acile gel demişti Size öyle birşey diyememiştir ki doktor Haftada mı doğmuştu bebeğiniz
Nzli-brfn00 Murgul dedi bana “hareketlerini takip et”. O zamanda şey demiştim “hocam bu kıpırdamıyor ki” ama şimdi bi görsen zapdedebilene aşk olsun 😂😂😃 evet 38+3 et suyum gelmişti 🥰
Murgul Nzli-brfn00 Baya değşşik olmuş sizinki 😀 maşallah sağlıkla büyüsün her daim ömrü uzun olsun inşaallah 🥰
Mihriballim Murgul merhaba buugun muayene oldum doktora sordum çok normal bu haftalarda dedi hareket saymami istedi öyle bı durumda minik minikte hareket etmesi yeterli olur dedi.
Murgul Mihriballim merhaba Bende bugün gittim şu an hareket ediyor hissetmiyorum dedim. Demek çoğunu hissetmiyorsun dedi banada hiç say filan demedi ama Kaç olması lazımmış günde