Kızlar selam bugün doktor kontrolüm vardı 2 gündür sağ tarafımda kasik ve bel tarafimda Bi ağrım var fakat belime daha çok vuruyor ağrı hafif kasik bölgeme doktoruma sordum idrar tahlili yapalım dedi yaptık daha sonuç çıkmadı fakat az önce uyandım yine sağ tarafımda Bi bel ağrısı gibi solda asla Bi ağrım yok
Acaba böbreklerim mi üşttum enfeksiyon mu bilmiyorum yaşayan var mı durumu 😔😪