Dilara9406 34+5 iz şuan bebiş baş aşğı dönük bekliyor doktorum şuan herşey normal görünüyor dedi ama 38 de çatı muayenesinden sonra net belli olacak. Ben normal istiyorum ama tabi bebek nasıl isterse öyle gelecek sağlıkla gelsin de onu riske atacaksa istemiyorum normal sezeryanda olur. Hareketleri güzel çok şükür canım şimdilik ittirmeler toplanmalar dirseğini veya elini sürtüyor çok birde kaburgamı tekmeliyor gün içinde ☺️