guzelbebegimmmmm Aynur47 yıkaması 1 haftamı aldı benim. Geç kurudular kış olduğu için. Ütüleme yerleştirme 2 gün sürdü. O da çok eşyası olduğu için. Yoksa gözümüzde büyüttüğümüz kadar zor değil☺️
elifkrs Aynur47 ben kıyafetleri 29 haftalıken yaptım.. yanlız yaptım iyikide erken yapmışım cok yordu beni🥲
Sdmrll guzelbebegimmmmm bende 34.haftadayim banada geldi bebiş doğdu butonu hazırlık olarak valiz kaldı kıyafetler yikanda yerleşecek inşallah