Aynur47 guzelbebegimmmmm ben daha 32 haftaligm herşeyi aldim ama ev temizligim kaldi ve bebek kiyafetleri gardolabi kaldi 😂cok rahatım buradaki anneler herseyini 30 haftalarda hazirlamis bi tek ben mi çok rahatım ya
semakulekci guzelbebegimmmmm 34+5 Büyük beşik hariç herşeyi hazır anne yanını aldık ama büyük henüz alınmadı oda hediye gelecek teyzesinden onu bekliyoruz 🥰
Talhaaam guzelbebegimmmmm 34 olduk bizde buton geldi . Oğluşumun hazırlıkları tamam ev temizliği kaldı onu da Şubatın 20si gibi yapıcam :)) sağlıkla gelsinler bebişlerimiz inşallah
Lulikli guzelbebegimmmmm banaaa 👏🏻👏🏻 Hazırlıklar gayet yerinde her şeyim tamam. Haftasonu detaylı temizlik yapacağım 😅 Doktordan çıktım kontrolümüzde güzel geçti bekliyoruz beyefendiyi 💙
guzelbebegimmmmm Aynur47 Ben de bebişin ütüsünü kıyafetleri falan hepsini bitirdim. Hastane çantası da hazır. Ev temizliği kaldı. Onu da son zamanlarımda halledicem eşimle. İyice ağırlaştım adım atamıyorum nasıl temizliceksem artık😄😄
Aynur47 guzelbebegimmmmm Cok mu büyük temizlik yapacaksın CANIM ya ben ben NASIL yapcam şimdiden popomu kaldramioem yerden 😂
semakulekci guzelbebegimmmmm Evet canım şükürler olsun demişlerdi zamanında yaşayınca anladım bende 🤍
Aynur47 nurdincaslan Aa ciddimisiniz.şuan NASIL rahatlama geldi ozaman burdaki anneler mi cok stresli anlamadim yada aceleci bende strese girmiştim.öyle dediklerinde bazıları 😊
guzelbebegimmmmm Aynur47 yıkaması 1 haftamı aldı benim. Geç kurudular kış olduğu için. Ütüleme yerleştirme 2 gün sürdü. O da çok eşyası olduğu için. Yoksa gözümüzde büyüttüğümüz kadar zor değil☺️
elifkrs Aynur47 ben kıyafetleri 29 haftalıken yaptım.. yanlız yaptım iyikide erken yapmışım cok yordu beni🥲