Asil ve Karan dışında ne koyarsanız koyun bu ikisinden gına geldi vallahi 😂 Utku güzel bir isim. Bizim sınıfta Utku diye bir çocuk vardı. Sessiz sakin ve çok başarılı bir çocuktu. Çok da efendiydi. Universiteyi bitirmis eczacı olmuş. Ben de edebiyat öğretmeniyim Utku diye bir öğrencim de oldu, o da aynı karakterdeydi. 😊