Eda4119 moom222 süper gidebilirsin bence bende öyleydim çünkü çok şükür iyiyim hiç bir sorunumuz yok kızımla 🥰
moom222 Eda4119 salı günü öğrenicez bizde cnm nasipse daha 13 haftalık olcak doktor zamanı salı günü yani beş gün sonra 😅
Fatma-onal Mrv58 ben 9 haftalık olduğumda seyahat yapıcam 13 saatlik yola doktorum gezerek git sorun yok dedi bende biraz korkmuyor değilim ama öyle dediğine göre bir şey olmaz heralde
Mrv58 Eda4119 doktorum bir hafta önceki kontrlde bişey demedi yok gitme feln diye bugün yaptım yolculugum iyi geçti sukur